ח"כ צביקה פוגל: "מנהלים את המחאה אנשים כושלים"

אבי יעקב 1 Comment on ח"כ צביקה פוגל: "מנהלים את המחאה אנשים כושלים"

ח"כ צביקה פוגל ב'מהדורה המרכזית': "מי שמפרק את עם ישראל זה קבוצה של האנשים הכי כושלים שיש במדינה". "לא נאפשר למוחים אנרכיסטים לקבוע ולשלוט. וכל עוד שהרביעייה המושחתת תעמוד בראש המחאה, היא לא תדעך"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ צביקה פוגל לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "נשים את הדברים על דיוקם. מי שמפרק את עם ישראל הוא לא אנחנו. זו קבוצה של האנשים הכי כושלים שיש במדינה. ברק שהיה ראש הממשלה הכי גרוע. חלוץ שהיה הרמטכ"ל הכי גרוע. הזיזו להם את הכסף והם מתחילים לבכות ולדרדר את המדינה לתהומות שלא נוכל לשקם".

"הבנו את הטעות שלנו, ועכשיו אנחנו חייבים לאפשר לעצמינו את הסמכות שניתנה לנו. אנחנו אמנם חייבים להתעסק במשילות וביוקר המחייה וביטחון, אבל הסמכות של הממשלה חיונית לא פחות. האם נאפשר למוחים אנרכיסטים לקבוע ולשלוט? אין לנו מה לרוץ כרגע עם יותר מידי רפורמות משפטיות, נחכה עם זה קצת. אבל כל עוד שהרביעייה המושחתת תעמוד בראש המחאה, היא לא תדעך".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    סוף סוף מישהו אומר את הדברים כמו שהם: אין כאן "אנשים טובים והגונים" שיוצאים למחות, יש כאן רביעיה פושעת ומושחתת, שבצירוף התקשורת המכורה מסיתים ללא הרף, והטפשים, שאין להם באמת שום אידיאולוגיה חוץ להחשב "נאורים", הרי הוא עצמו, המפגין, אינו מבין כלום במשפט, כמו שאינו מבין בעוד מאה נושאים, אבל אם ה"נאורים" מוחים, כנראה שהמוחה הוא נאור…
    אשרינו שאין לנו חלק ב"נאורות" המזוייפת, תרבות ההפקר, המתפארת ומתנשאת בסיסמאות ריקות, ללא שום ערכים של אמת!